Alla inlägg den 1 november 2014

Av Wilma Sjöberg - 1 november 2014 20:20

Hejsan allihopa!   
Idag var jag i Borås som ni vet,och då var vi inne på Storknallen först och sen Knallerian. Vi var på många olika affärer och jag handlade väldigt mkt!
Detta är det mesta jag köpte:

Stadium:
Blå dunjacka: 699 kr.
Svarta vinter-skor: 499 kr.
Rosa gympa-tröja: 79 kr.
Svarta gympa-tights: 79 kr.
------------------------------------------
Gina Tricot:
Svarta vantar: 79 kr.
------------------------------------------
Kicks:
I love lotion R&B: 69 kr.
------------------------------------------
Kappahl:
Svart mössa: 129 kr.
------------------------------------------

Jag köpte några små-saker till men det är inget att ha med om ni fattar,det var typ 2 saker tror jag!
Sen var vi ju oxå på Jensen's!   
Jag åt deras lunchbiff,zingo,vitlöksbröd och mjukglass! Är fortfarande propp mätt!

Men det var i alla fall jätte kul fast jobbigt,nu måste jag plugga på min kemi tills på Tisdag och sen ska jag nog kolla på Så mycket bättre med dom andra.
Hej hej!   

Av Wilma Sjöberg - 1 november 2014 09:57

Hej!   
Just nu sitter jag i bilen påväg till Borås. Det är tråkigt och det regnar ute.
Jag gick upp runt halv 8, och åt frukost,klädde på mig,plattade håret osv.
Har 43% kvar på min mobil så ska nog ladda den snart. 
  Jag har igentligen inget mer att skriva,jag kommer lägga ut sen när jag kommer hem och så jue.
Så,aa,hej då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,jag heter Wilma och kommer skriva om min vardag osv. Hoppas ni kommer gilla det! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards